Monday 5 September 2011

SYAHIR layan KUYT di KB


Alhamdulillah... semuanya sudah selamat. Puasa sudah selamat. Raya sudah selamat dan Yasin pun sudah selamat kembali ke rumah setelah seminggu di kampung. Kepada kekawan selamat memulakan semula sesi persekolahan seperti biasa.

Kenangan aidilfitri 2011 masih lagi terasa panas. Tahun ini Yasin berada agak lama sikit di kampung abah di Kota Bharu Kelantan sebelum ke kampung mama di Parit Buntar Perak. Sempat la jugak keluar membeli belah di Pasar Besar Siti Khadijah.

Pengunjung pasar bukan sahaja terdiri di kalangan anak tempatan tetapi kebanyakannya orang luar berdasarkan percakapan mereka. Ini tidak pelik kerana kebanyakan barangan di sini dijual dengan harga yang amat murah berbanding di Kuala Lumpur.

Di tengah kesibukan membeli belah, mungkin kekawan tidak percaya kalau Yasin katakan terserempak dengan dua insan yang glamer. (Sila lihat gambar...) Siapa yang tidak kenal Syahir dan siapa yang tidak kenal Kuyt. Seorang penyanyi tersohor dan seorang lagi pemain bola profesional. Yasin difahamkan bahawa Syahir sedang melayan Kuyt untuk memborong keropok dan budu yang sememangnya tidak ada di Liverpool.

Hehehe... jangan marah, gurau... Sebenarnya Syahir tu abang Yasin dan Kuyt tu Yasin. Itulah antara gambar kenangan kami beraya di KB.

Kepada semua kekawan... Selamat Hari Raya Adilfitri. Maaf Zahir Batin.

1 comment:

  1. Ayo bosku Semuanya,
    Yuk iseng bermain game untuk mendapatkan uang tambahan setiap harinya Hanya di arena-domino.net
    Modal Kecil Dapat Puluhan Juta ^^
    Bareng saya dan teman-temanku yang cantik-cantik loh !
    Info Situs www.arena-domino.net
    yukk di add WA : +855964967353

    ReplyDelete